Následníci

streda 21. marca 2012

Vtipy o romoch


  • Ciganka perie handry v dunaji, cigan na nu kuka. zrazu prileti kamen, zraní ciganku, cigan ma nervy obzera sa a na druhej strane skinhedi nanho kricia: vodný kámen to je převít, ten vám rozbil práčku 
  • Ciganka perie handry v dunaji, cigan na nu kuka. zrazu prileti kamen, zajebe ciganku, cigan ma nervy obzera sa a na druhej strane skinhedi nanho kricia: vodný kámen to je převít, ten vám rozbil práčku 
  • Hlásenie na letisku v Košiciach:
    Žiadame všetkých Romov, odlietajucich linkou Košice- Londýn, aby sa dostavili do informačnej kancelárie, kde im bude odovzdaná prezidentom udelená medaila "Za oslobodenie Slovenska".
  • Narodí sa na Vianoce Araňi a Dežovi desiate dieťa. Araňa hovorí:
    "Dežko, choď ku susedom a opýtaj sa ich, či nechcú decko,lebo mi ho nemáme ako živiť."
    Dežo dieťa zoberie a ide za susedmi. Tam ich prosí, či by neuchýlili dieťa, veď sú Vianoce. Susedia po dlhom presviedčaní dieťa zoberú.
    O rok sa ale situácia zopakuje a Araňa znova posiela manžela k susedom. Ten ich znova prosí a oni znova príjmu.
    O rok sa situácia znova zopakuje ale Dežo hovorí:" Araňa už mi je to trápne, choď ty!" A tak ide. Príde k susedom a vraví im:
    "Nezobrali by ste si malé dieťatko. My na neho nemáme peniaze."
    Suseda na ňu pozrie a povie:
    " Viete ja som sa o tom s manželom rozprávala, a my sme sa rozhodli, že tento rok si kúpime kapra." 
  • Príde cigáň na úrad práce a vraví: Hľadám si prácu.
    Úradníčka na to: No mame tu miesto riaditeľa banky.
    Cigáň: Robíte si srandu?
    Úradníčka: Vy ste začal. 
  • Idú dvaja romovia a tlacia bicykel na ktorom je vreco zastavia ich policajti a pytaju sa : co ma te v tom vreci
    romovia: piliny

    policajti . to vam tak verime
    policajti rozrezu vreco a vysypu sa piliny tak ich policajti pustili dalej
    a rom vravi druhemu : vidis takto sa kradnu bicikle
  • Winetou hovorí náčelníkom.,,mám pre vás 1 dobrú a 1 zlú správu:no ta najprv tú zlú!
    No tak na prériu sa nám nasťahuje500000Rómov zo Slovenska!
    No a teraz tú dobrú!
    Chutia ako bizóny!!! 
  • Viete prečo blchy a vši nesvietia?
    -???
    -Pretože rómske osady by vyzerali ako Las Vegas! 
  • Rom sa pochvali druhemu romovi a vravi : Dnes si idem kupit MP3 a druhy na to : Ked ta nechytia kup aj mne ... 

Žiadne komentáre: