Následníci

utorok 20. marca 2012

Vtipy o poľovníkoch

Muž sa vrátil z poľovačky:
"Žena moja, teraz nebudeme celý mesiac kupovať mäso."
"Toľko si nalovil?"
"Nie, prepil som výplatu."


Chváli sa jeden poľovník druhému:
- Ja som včera strelil takého diviaka, že poňho musel prísť traktor. 
- Ha, to nie je nič. Ja som zostrelil takého vtáka, že z neho vystúpilo 360 ľudí.


Traja angličania boli na poľovačke, kde padol iba jeden výstrel, a zver, na ktorú mierili, ušla.
Napoludnie mlčky sedia v klube. Konečne sa jeden ozve.
- Ušiel nám zajac.
Nikto neodpovedá. O pol hodiny vraví druhý:
- To nebol zajac, ale srna.
Pri olovrante vraví zase prvý:
- Bol to zajac.
Nik nereaguje. Pri večeri sa opäť ozve druhý:
- Bola to srna.
Opäť dlhé mlčanie. O hodinu tretí zacengá na lokaja.
- Prineste mi kabát a klobúk!
- Odchádzaš? - pýta sa prvý.
- Áno, neznášam vaše ustavičné hádky. 


Dvaja lovci kráčajú lesom a naraz jeden z nich skolabuje a nejaví známky života. Druhý poľovník nelení a mobilom volá pohotovosť:
- Môj priateľ nežije! Čo mám robiť?
- Len pokoj, odpovedá hlas na druhom konci, pomôžem vám. Najprv sa musíte uistiť, že je naozaj mŕtvy.
V slúchadle je chvíľu ticho a naraz sa ozve výstrel. Potom opäť zaznie poľovníkov hlas.
- Hotovo. Čo ďalej?

Žena strašne chcela íst s mužom na poľovačku.
"To nie je pre ženy, je tam zima, nebezpečná príroda."
Ale nakoniec ho ukecala. Prišli do lesa, muž jej dal do ruky pušku:
"Tu sa posadíš na posed, keď zbadáš jeleňa, strelíš ho, prídeš k nemu, položíš na neho nohu a povieš 'To je môj úlovok, nikomu ho nedám!'"
Tak žena sadla do posedu a chlapi si medzitým zašli do chaty, naliali vodky a zajedali chlebom. Zrazu vonku rána 'buum' a žensky hlas:
"To je môj úlovok, nikomu ho nedám!"
Chlapi vybehli von, tam ženská, z hlavne sa jej ešte dymilo:
"To je môj úlovok, nikomu ho nedám!"
A vedľa nej horár:
"No dobre, dobre, nikto ti ho neberie. Ale aspoň sedlo si odopnúť môžem, nie?" 








Muž sa vrátil z poľovačky: "Žena moja, teraz nebudeme celý mesiac kupovať mäso." "Toľko si nalovil?" "Nie, prepil som výplatu.



Traja polovníci sa stretnú v lese a dohadujú sa, kto uloví väčšieho medveďa. Po dvoch dňoch sa opäť stretnú. Prvý hovorí: 
- Ja som išiel do lesa a uvidel som malú dieru. Zakričal som bu
-bu
-bu, vybehol medveď a bummm. Druhý hovorí: 
- Ja som išiel do lesa a uvidel som väčšiu dieru. Zakričal som bu
-bu
-bu, vybehol vačší medveď a bummm
-bummm. O chvíľu prišiel Dežo celý v sadre a hovorí: 
- Ja som išiel do lesa a uvidel som najväčšiu dieru. Zakričal som bu
-bu
-bu a vyrútil sa na mňa Košický rýchlik. 


V zime skoro ráno vstáva z postele potichúčky poľovník, aby nezobudil manželku a ide na poľovačku. Zoberie si psíka a vykračuje v krutej zime. Po chvíli si sám povie. 
- Ja hlupák v takejto strašnej zime sa mám naháňať po hore?
Idem ja domov. Tak príde domov a znovu sa potichúčky vracia do postele, aby nezobudil manželku. Manželka sa z polosna opýta. 
- Je veľká zima
- Veľká 
- šeptom odpovie poľovník. 
- A ten môj starý somár išiel na poľovačku!


Hovorí pán sluhovi: 
- James, priprav pušku, vrece, palicu a psa guľovníka, ideme loviť orangutany. 
Zarazený James sa pýta: 
- Pane a môžete mi vysvetliť, načo sú nám okrem pušky potrebné ostatné veci? 
- Ty truľo, ja chcem toho orangutana živého. 
- No dobre pane, ale stále nechápem, načo nám treba toľko vecí? 
- No, ako vieš, orangutany visia zo stromu na rukách. Ja vezmem palicu, vyleziem na strom, udriem orangutana po rukách a on spadne dole, kde ty budeš čakať s vrecom a máme ho. 
- Pane a načo nám je potom pes guľovník? 
- No, ak ten orangutan nespadne do vreca, tak ho pes guľovník kusne do gulí, orangutan vybehne na strom, zavesí sa a na druhýkrát sa to už musí podariť. 
- No dobre pane a načo nám je potom puška? 
- No ak spadnem zo stromu prvý ja, tak potom zastreľ psa guľovníka!
Dvaja poľovníci prechádzajú lúkou. Na jej konci sa objaví zajac. 
- Pozri, - šeptá jeden druhému – teraz vystrelím a zajko si môže písať testament. 
Zaznie výstrel. Zajac pokojne beží ďalej. 
- Ako vidím, - hovorí druhý – už sa ponáhľa k notárovi.
Poľovníci chvália svojich psov: 
- Minule som vyšiel na poľovačku a zistil som, že som zabudol náboje. Dal som psovi oňuchať pušku a on mi z domu doniesol náboje. 
- Ja som si raz zabudol pušku. Dal som svojmu psovi oňuchat náboje a doniesol mi pušku. 
- To je všetko nič. My sme sa raz vybrali kúpať, ale manželka si zabudla plavky. Dal som ju psovi oňuchať na príslušných miestach a za chvíľu dotiahol suseda za vajcia.


 

Žiadne komentáre: